مراسم قرعه‌کشی جام‌های ‌جهانی کشتی آزاد و فرنگی در لوزان سوئیس، برگزار شد و ۸ تیم حاضر در این مسابقا
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
قرعه‌کشی جام‌ ‌جهانی کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد

مراسم قرعه‌کشی جام‌های ‌جهانی کشتی آزاد و فرنگی در لوزان سوئیس، برگزار شد و ۸ تیم حاضر در این مسابقات با قرار گرفتن در ۲ گروه ۴ تیمی حریفان خود را شناختند.

خبرگزاری فارس: قرعه‌کشی جام‌ ‌جهانی کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  •  

، مراسم قرعه‌کشی و گروه‌بندی جام‌های ‌جهانی کشتی آزاد و فرنگی عصر امروز (24 دی ماه) در لوزان سوئیس، مقر اتحادیه جهانی کشتی، برگزار شد و 8 تیم حاضر در این مسابقات با قرار گرفتن در 2 گروه 4 تیمی حریفان خود را شناختند. قرعه‌کشی جام جهانی کشتی زنان نیز برگزار شد.

8 تیم برتر رقابت‌های جهانی ازبکستان مجوز حضور در رقابت‌های جام جهانی کشتی را کسب کرده‌اند که تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان رقابت‌های آزاد و فرنگی در دوره گذشته، به ترتیب در صدر گروه‌های اول و دوم قرار گرفتند و سایر تیم‌ها به ترتیب قرعه در رده‌های بعدی گروه‌ها جای گرفتند.

تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد ایران که به ترتیب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی دوره گذشته این رقابت‌ها را در اختیار دارند در این دوره نیز از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شوند.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 55
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 161
بازدید کل : 13140504
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7